Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hufvudvärk

Publicerad 2009-11-06 16:25:10 i Tänkvärt

Hello hello.
Idag har jag huvudvärk. Har varit hos A och fixat och trixat. Eller snarare så trodde vi att vi skulle göra det, men vi kunde inte öppna filen så hon klippte mitt hår istället.
Mycket fint och jag känner att det lever nu. Innan var det så slitet.

Igår då... tack för alla lycka till. Men alltså tentan var skitsvår. Jag vet inte alls hur det har gått men jag hoppas naturligtvis på att det blir ett G. Men det är svårt att säga. Det kom bara frågor på jättesvåra saker plus att frågorna var så invecklat skrivna att man knappt fattade vad de frågade efter.

Kvällen: Så jag och L startade hemma hos henne och S med att dricka lite vin och öl. Sedan kom F och jag fick så mycket utbyte av att träffa henne! Så himla coolt att hon visste precis allt jag undrat över vad det gäller posten!

Vi drack lite granna och sen begav vi oss ut till Möllan. Vi hamnade på Metro och det var riktigt, riktigt trevligt. När fröknarna S och F bestämde sig för att gå hamnade jag och L i djupa diskussioner och aa vi var liksom inte färdigdruckna när stället stängde. Så vi drog vidare till Debaser och träffade två farbröder som vi pratade med. Jag fick träningstips av den ena och den andra raggade på L, fast att han hade sambo och allt!

Klockan 3 stängde även Debaser och vi cyklade hem. När jag kom till Fattig-Rönnen så blev jag extremt trött och bumsade i säng så fort jag kommit innanför dörren typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela