Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Helg igen :)

Publicerad 2009-11-27 16:00:22 i Tänkvärt

Alltså i måndags satt jag och tänkte att "tiden har lugnat ner sig", jag har bara bott i Malmö i 3 månader och det känns som en mycket längre tid. Ibland så går tiden så ruggit snabbt, men de här tre månaderna har gått i lagom lugn takt. Fast nu har den här veckan bara swichat förbi!

Vi hade diskussionsredovisning idag i skolan och det var lärorikt och intressant tycker jag. Efter skolan sprang jag runt på stan/entré och letade efter tajts till helgen. Men icke. De är totalslut eller alldeles för dyra.
Jobbigt, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig nu... har en idé, men den idén kräver en symaskin och en sån har inte jag.

Jag och Patrik har bestämt oss för att äta ute idag. Det blir kinamat ;) Mumsfillibabba!

Sen ska vi hämta julpyntet också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela