Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ensam Mamma Söker

Publicerad 2009-11-08 22:17:19 i Tänkvärt

Jag prickade in 2/3 men det var mest för att Madde inte valde någon! Så visste jag inte att man fick göra.

Att Helena skulle välja Oscar har varit klart från första början och det var ingen nyhet och inget konstigt med det. Nu har jag inte hunnit se på extra-avsnittet än, men att O klippt av sig håret gjorde att man inte kände igen honom. Tydligen ska han flytta in hos henne. Ja, det var ju trevligt.

Ulrika valde alltså Lasse, det var kanske lite små-otippat men jag hade ju gissat på det. Det tråkiga med L var att han verkade så full när han sa att djupa ord till U där sista kvällen på Gotland. Men att det var kärlek mellan dem var inte svårt att se.

Men att Madde inte valde Anders tycker jag var lite synd. Fast det var bra pinsamt när de satt där på klippan (eller var det nu var) och han försökte snacka sig till en puss men inte riktigt vågade.
Att hon inte valde Martin heller var konstigt det med. Men men, som hon sa så verkar hon ha hittat någon utanför tv'n.

Synd att klockan hunnit bli så mycket redan och att det är skola imorgon. Eller ska jag se extra-avsnittet nu?
Hmm... som sambo får man nog rådgöra och se hur länge han tänkt stanna uppe. Hoppas att han ska vara uppe i 42 minuter till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela