Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dags att krypa ner....

Publicerad 2009-11-12 22:10:00 i I mitt huvud just nu.

... till min Cosmo som otroligt nog trillade in med Patrik när han kom hem med posten. (Vi har bara en nyckel till postfacket och det är fett störigt)

Jag som trodde att jag inte prenummererade längre, men tydligen skulle man säga upp sin prenummeration. Så nu är det gjort, men jag har ändå Decembernumret. Vet inte om jag måste betala för det?

Anyway.



Till L: Idag blir det inget godnatt-inlägg men jag har många små som man kan läsa som noveller om man vill.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-11-12 22:33:03

Fett !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela