Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Brorsans mjukisar och mammas tröja

Publicerad 2009-11-22 11:14:15 i I mitt huvud just nu.

Sitter i sängsoffan och kollar på när Patrik spelar Fifa. Eller kollar och kollar, jag ser det i bakgrunden av datorn. Adam var med nyss, men han har försvunnit upp på övervåningen nu..
Hade inga direkta myskläder med mig så jag har fått låna ett par mjukisar av Adam och de är aningens för korta. Men det funkar. Mammas tröja har jag också eftersom att jag inte packat med mig det heller. Och så glömde jag att packa ner strumpor för att jag trodde att jag bara hade med mig strumpbyxor, men jag ska åka i tajts idag... Får köpa mig ett par strumpor om jag följer med till Globen, annars får jag låna ett par av mamsen...

Igår var vi på Ias kalas och hon blev rörd till tårar och aa min mormor är världens sötaste mormor!



Det var kul att träffa släkten och mycket mat och fika blev det!
Fast eftersom att vi varit ute på galej långt in på lördagmorgonen (kom hem runt 04) så var jag ganska trött och bakfull. Så jag höll mig till läskeblask och kaffe.
Inte så uppskattat när man har en norrlänning som värd ;)

Idag ska vi lämna storstan och dra hem till Malmö igen, det är tråkigt att det alltid blir så korta besök. Fast hellre ett kort besök än inget besök alls!
Det är alltid så mycket att göra också när man är här så kort. Ibland önskar jag att man bara kunde sitta hemma och vara, men så vill man ju hinna träffa alla kompisar och samtidigt få kvalitetstid med min fina lillebror!
Oftast är det honom jag saknar allra mest. Men när vi är här så är han mycket mer intresserad av att snacka med Patrik och spela Fifa med Patrik eller hålla på med mobilgrejer med Patrik...!
Haha.. han har inte tid med en syrra som bara vill kramas ;)

Aaa jag ska väl springa in i duschen och sen ta reda på vilken tid tåget går hem ikväll, för att kunna avgöra om vi ska med till Globen (och i så fall ta med väskorna) eller om vi inte hinner det.

So long!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-11-22 13:57:39

tråkigt. fast malmö är säkert perfekt för ett nytt år. kan hända att jag konsulterar dig på distans när vi har slut på idéer.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela