Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Uppdate

Publicerad 2009-05-30 14:31:41 i I mitt huvud just nu.

I onsdags var jag inte skivarsugen.
Torsdag och fredag var jag upptagen med annat, men nu kommer det lite uppdaterig.

Ikväll ska vi på grillfest! Fisen fyllde ju som bekant år för ca 2 veckor sedan och nu är det dags att fira det.
Och vi kunde inte ha valt en bättre dag, solen skiner och det är 30 grader!!!
Så om ungefär 2 timmar ska jag bege mig mot tha hood och möta en söt liten Helis.


Igår var vi och hämtade AnnBritt på arlanda!!! Weeeiihhaaaaa!!!

Äntligen är hon hemma igen. Vi grillade och kollade på foton och lyssnade på olyckslistan och sen satt hon nästan och sov så vi åkte hem.

AB firar att vara hemma genom att åka till Uppsala och därmed missa årets grillfest. Dumma henne men ja, ibland så måste man göra annart än att hänga med mig tydligen.


Idag har jag städat och fixat hemma, det känns alltid så skönt när det är helt rent.

Hade visserligen en HEMSK natt. Jag kom hem vid tolv- halv ett ungefär och somnade på bums fast med en hiskerlig magvärk.

Fick sms av Helis och kände att jag ville ringa upp. Så vi snackade i ungefär en halvtimme-fyrtio minuter.

Somnar om och efter ett tag vaknar jag och mår sablans illa.

Springer in på toan och krräääääääkkkksss. Moooooaaa. Massor. Jätteäckligt.

Borstar tänderna och fixar vatten och somnar om.


Vid elva ringer Patrik och aaa då har jag haft värsta mardrömmen. Skitläskig om inbrott och att jag såg allt och att det var folk jag kände som rånade stället.  Och att de knäckt min nya dator mitt i tu eftersom att de visste att jag inte hade någon drulle-försäkring.

A jätteläskig var den. Tur att Pata ringde och väckte mig.


Jag har tagit hem Jonnas utemöbler från mamma så jag har suttit ute på balkongen och ätit frukost nu i några dagar och det är sååå jäkla mysigt med morgonsolen :)

Säg till om du vill ha tillbaka de syster, men jag kommer att lacka om de, för färgen är ful.


Så nu f¨år det räcka. Ska göra iordning grillspätt med paprika och hmm.. ja det är nog det enda jag har. Och en fryst majskolv.
Tur att Helis har köpt flintastek och potatissallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela