Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tröttsamt var ordet

Publicerad 2009-05-14 08:42:37 i I mitt huvud just nu.

Om den här dagen blir som dagarna som gått denna vecka så kommer jag att dööö!
Det är liksom tvärdött på jobbet, inget att göra och det är inte kul.
Idag är visserligen B här så jag ska väl ägna halva dagen åt att snacka skit och fika.

Efter jobbet ska jag hem till min lilla fis och träffa Mickis och Vera :)
Fast det är inte enda jag ska dit för att göra. Men den andra anledningen är hemlig på grund av vissa omständigheter. *blink blonk*

Nu ska jag ta min första fika. Fick just veta att Mr. VD bestämt sig för att jobba hemifrån idag på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela