Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Strålande sol!

Publicerad 2009-05-06 08:32:19 i I mitt huvud just nu.

I morse vaknade jag halvt utvilad. Jag hade vaknat en gång i timmen sedan klockan 03 så lite trött var jag allt.
Vaknade iallafall av att solen sken in i mitt sovrum och med ens blev jag glad och skuttade nästan in i duschen.
Sen så klädde jag på mig och gick till jobbet i ballerinas... och nu hänger molnen och det ser ut att bli regn.

Igår pratade jag med Ronja i en timme. Det kändes bra även om hon inte mår så himla bra. Mycket intriger jämt i den där familjen. När vi lagt på slog jag på datorn och tänkte att va fasen, jag kan ju passa på att ringa Stina också!
Så det gjorde jag, visserligen så pratade jag mest med Lillian och sen så drog det ut på tiden att jag blev jättekissnödig och bara hann prata med Stina en stund ;) Men det var bra ändå, man måste höra av sig till sina småsyrror!
Dom ser faktiskt upp till en mer än man kanske kan tro.

Kommer bli coolt när jag bor i Malmö, då kan jag hälsa på dem lite oftare också.. men då blir Adam på långt håll istället. Buhu :( Han som är min pluttinuttskrutt. Tur att jag kan åka hem och hälsa på honom så ofta jag vill!

Nu sitter jag som vanligt på jobbet och ska ta tag i lite olika saker. Ekonomiavdelningen har bestämt sig för att gå på semester så jag kan inte göra det jag bör göra... så därför har jag kommit  på en brilliant idé och skapat mig ett eget projekt. Jag har påbörjat operation överlämning.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-05-06 16:08:29

jag ska flytta ut i juni och då tror jag de ska sälja den, så de kollade bara så allt var helt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela