Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Måndag morgon

Publicerad 2009-05-25 08:33:53 i I mitt huvud just nu.

Patrik ligger kvar hemma i sängen.

Orättvist.

Själv sitter jag på jobbet och är överpigg.
B är sjuk och S är på plats. Ska väl ut och fika om en stund. Måste först bara se om R hade tänkt att dyka upp eller om han kommer direkt till mötet.

Helgen har varit mycket bra och gått på tok för snabbt, vi har varit på IKEA och ätit middag hos mamma.
Även spelat biljard med Helis och Fisen (en snabbvisit) samt varit och hänt i Heron City.

Idag är det löning och imorgon är jag väl fattig igen.

Jag och Pata har halvt om halvt bestämt oss för att ta en avstickare över midsommar eller där omkring till Tyskland eller Polen. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela