Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Äntligen tillbaka

Publicerad 2009-05-04 11:06:09 i I mitt huvud just nu.

Eller äntligen och äntligen, men det känns väl bra att få tillbaka sin vardag. Ska träna efter jobbet också för att komma igågn på riktigt.
Har haft uppehåll på nästan tre veckor nu ju. Sjukt dåligt.
Ska verkligen ta i lite extra idag.

Jobbigt att komma upp imorse, ville helst ligga kvar i sängen, men jag kom upp tillslut och sen gick allt av ren vana och rätt som det var satt jag på pendeln.

Helgen hos Patrik var som vanligt helt underbar och jag ville egentligen inte åka hem (som vanligt).
Åkte buss hem och den tog en hel evighet men även fast att vi var försenade till Jönköping så kom vi en kvart innan utsatt tid till Stockholm. Det tackade jag för och kom hem i skaplig tid ändå!

Är lite ringrostig idag på jobbet, har en del att ta igen när man varit borta i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela