Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Utvecklingssamtal

Publicerad 2009-03-05 15:10:19 i I mitt huvud just nu.

Jag har just haft det. Det gick väl bra. Jag kände mig lite bitter och negativ men man måste ju säga sanningen.
Det ska nog bli bra ändå. Snart är det ju vår och på våren löser sig allt. Det mesta iallafall.

Förut idag städade R sitt skrivbord. Då såg hans skrivord jättestort ut så jag kände att jag ville städa mitt också.
Så det gjorde jag. Fixade med ny hylla och sköt bak skärmen å sånt. Så nu är mitt skrivborg också jättestort :)
Har visserligen redan hunnit stöka till det lite, men det är lätt bortplockat vid dagens slut. Man måste ju visa att man använder skrivbordet.

Efter jobbet idag ska jag möta upp Helis och försöka hitta ett par skor.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-03-05 18:57:05

det får vi göra :) godis är sjukt svårt att motså, jag har blivit socker beroende.. men försöker undvika det!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela