Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

blandat

Publicerad 2009-03-17 10:10:30 i Fakta

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Det finns ju ingen bok i närheten!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Fjärrkontrollen till projektorn.

3. Vad såg du senast på TV?
Ballar av stål.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
 Halv tio (wow! den är 9.50)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Telefonkonferensen jag sitter med på.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick från tåget till jobbet.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Mina naglar

8. Vad har du på dig?
Svarta strumpbyxor, lila shorts, grå t-shirt och svart kofta.

9. Drömde du något inatt?
Inatt minns jag inte, men på tåget drömde jag att Mickan och Oggys bäbis kom och skulle heta Amir.

10. När skrattade du senast?
Nyss

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En brandvarnare och en whiteboardtavla

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Njä inte vad jag kan komma på.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Sådär..

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Role Models. Very funny.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Först skulle jag betala tillbaka mitt studielån och sen köpa två lägenheter och en massa kläder och resor.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag pratar gärna om mig själv.

17. Tycker du om att dansa?
Ja. Speciellt i källaren med Patrik till inbillad musik.

18. George Bush?
Borta.

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Flicka: Julia (eller Annabel om Patrik får välja) 
Pojke: Alexander

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Under några år, javisst.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2009-03-17 14:56:02

Haha, du skulle ju säga något om dig själv som folk inte vet....

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-17 15:25:04

jag håller med emmis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela