Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

U M F

Publicerad 2009-03-09 11:38:48 i I mitt huvud just nu.

Ursäkta Min Frånvaro.

Jag har faktiskt haft fullt upp idag på jobbet. Har inte haft en lugn stund sen klockan 9 ungefär. Och I like!

Helgen var slapp och seg. Jag gjorde typ inget på hela helgen. På lördagen ringde mamma och undrade om jag ville komma över på middag = lassagne. Om jag ville?! Såklart ATT jag ville.
MEn.... jag hade tvättid mellan 18-20 så där sprack den middagsbjudningen.
Tvätta var nämligen något som jag verkligen behövde göra.
Jag hade slut på rena kläder. Och då är det illa... för jag har ganska mycket kläder.
Synd bara att mina kläder inte är sånna där supermoderna saker.. utan mer vanliga kläder.

Jag skulle vilja vinna en shoppingdag med personlig shopper som kunde hitta snygga trendiga kläder och skor till mig som jag sedan kunde ha och känna mig supersnygg i.
Nu när jag shoppar så köper jag oftast bara ett plagg och inget annat passar till. Det är ju jobbigt.

Nu ska jag strax gå till ICA och köpa lunch. Det passar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela