Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Stående klockan 10

Publicerad 2009-03-06 09:20:59 i Tänkvärt

Idag har jag höjt upp skrivbordet och dragit undan stolen. Jag hade tänkt att stå upp fram till klockan 10 nämligen. Det är inte bra att sitta ner hela tiden. Mankan få en mage. Visserligen ska jag och träna idag efter jobbet men man kan ju ändå stå för att det är bra.

Nyss var det frukost och det var mmmm gott.

Det är synd att Patriks mobil har dött nu, om han inte varnat mig skulle jag blivit väldigt paranoid över att ha tre missade samtal hemifrån honom på morgonen. Men jag anar att han ringde för att säga att hans mobil inte funkar längre. För när jag ringde dit så var den avstängd.

Han ska ha abonnemang nu förstår ni, bli vuxen å hålla på. Så nummerflytten tar ett tag.
Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela