Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Söka till MAH

Publicerad 2009-03-16 13:32:09 i I mitt huvud just nu.

Jag ville söka först. Först av alla...! Hehehe.
Men deras hemsida verkar inte palla trycket såhär på första ansökningstimmen.
Jag loggas nämligen ut hela tiden så jag väntar en stund till.
Det är ju inget "först-till-kvarn" som gäller, och man har ju en månad på sig.
Men det skulle kännas som på riktigt när jag sökt.
Det är som med USA, så fort jag fixat allt som skulle vara med i ansökan (och det var en heeel del) och lagt den på lådan så pirrade det till lite i kroppen.
Jag kände liksom att ett nytt kapitel i livet var på väg att börja.
Samma känsla sitter jag med i kroppen just nu.
Jag vill verkligen börja plugga! Jag har väntat ut tiden tills jag känner mig mogen att lära mig som något som jag finner väldigt intressant, och som jag tror kan bli jättekul att jobba med i framtiden om jag vill det.
Och att flytta till Malmö, jag kom på det i helgen. Jag trivs verkligen i Malmö, kanske är det för att Patrik är där, eller kanske påminner det om min barndom i Halmstad. Jag vet inte, men något är det.

Ja det ska bli så bra så bra! Men jag kommer givetvis att sakna att ha mina bäbisar på nära håll och min familj.. men det känns ändå rätt att göra det man vill.
Dessutom har alla sina egna liv ändå. Tragiskt men sant. (jag är inte bitter när jag skriver detta)
Dags för mig att börja mitt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela