Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Resefredag

Publicerad 2009-03-13 08:35:14 i I mitt huvud just nu.

Idag är det fredag den trettonde resefredag igen.
Det innebär att jag efter jobbet ska skynda mig till Arlanda och flyyga iväg till Malmö!
Weeiihhaaa...!
Igår kom det fram att jag kommer att ha lite kompisar i Malmö till hösten trots allt!
Min fina Mags ska ju som ni kanske vet söka till Patriks utbildning och klass, vi hoppas bara att hennes jobbiga "kompis" inte lyckas med samma sak.
Sen så fick jag den glädjande nyheten att Jola ska plugga i Malmö han med! Fast inte på högskolan, utan på något krångligt som jag inte kommer ihåg vad det heter. Men han ska bli modedesigner iaf.
Så då har jag helt plötsligt två kompisar som jag redan känner + Patrik my love och Lina och Ellen som redan bor i Malmö. Så även om jag inte lär känna massa nya fina människor på en gång så har jag umgänge!
Bra.
Jag hade såklart nöjt mig med Patrik, men frågan är om han skulle stått ut med mig utan att jag ventilerar mig med andra vänner. Jag blir lätt lite dramaqueen och skapar intriger när jag inte får tillräckligt med action i vardagen.
Så det här ska nog bli bra ska ni se!
Och på måndag ska jag söka!!! Iiiiih! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela