Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Låt oss go on...

Publicerad 2009-03-19 09:43:52 i I mitt huvud just nu.

Igår blev det inget bloggande eftersom att jag hade fullt upp med lärande och pedagogik.
Emmilie som var här på upplärning var väldigt rolig och trevlig och snabblärd!
Sånna männsiskor är kul att utbilda.

Så igår introducerades jag alltså även för sidan "1000 apor" och även fast att jag verkligen inte vill gillar bröderna Schulman så kan man ju inte låta bli att skratta.
Dom är hemska, men fan va kul det är.

Annars så tränade jag efter jobbet och det var riktigt svettigt och kändes bra.
Jag börjar få upp flåset lite, fast musklerna lyser fortfarande med sin frånvaro.

Skrattade lite åt GW när han två gånger sa "Ja han hade inte alla bestick i lådan", eftersom att Hasse missade det första gången och han verkligen ville ha det sagt. Det påminde mig om Helis när hon har lärt sig nya ord eller uttryck. Då används dem flitigt.

Somnade i soffan och vaknade lagom till giftermålet i "Vårt bröllop i era händer" och det resulterade i att jag drömde om Maggan och Loa, att de gifte sig och att Christina från mitt jobb var där och höll tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela