Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Knäppa knapp

Publicerad 2009-03-12 10:29:04 i I mitt huvud just nu.

Idag har jag på min min rutiga skjorta från H&M.
Den har en tendens att knäppas upp. Det är nämligen knipp-knapp-knappar, alltså inte sånna med knapphål.
Så när jag andas för djupt eller vrider mig omedvetet så knäpps knapparna upp.
Ritsch ratch säger det.


Bild på skjortan när min syster har den... och lillibror är också med :)

Tur att jag har ett linne under ;)

Sen så råkade jag göra hål i linnet med tummen. Jag skulle dra ner det lite eftersom att det åkt upp och då så gick tummen rakt igenom! Så nu har jag ett hål i det också.
Klantigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela