Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

iPod

Publicerad 2009-03-20 11:35:16 i I mitt huvud just nu.

Ja som ni vet så dog mig iPod på tåget hem från Patrik i söndags.

Vad ni kankse inte vet är att den fick liv igen i onsdags när jag och Emmilie gick till Macoteket på lunchen för att fixa den.

Killen i kassan kollade och tryckte och klämde lite på den... sen så sa han: Moneybrother? Lyssnar du på det? Det kan man ju inte göra. (inte konstigt att den gått sönder av sånt vrål).
Sen så fixade han den :)

Tydligen kan man starta om en iPod genom att trycka ner Menu+mitten i 10 sekunder.

Svårare än så var det inte och jag blev jätteglad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela