Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

En sommarvisa

Publicerad 2009-03-30 11:09:21 i I mitt huvud just nu.

Jag sitter och lyssnar på sommarlåtar på Youtube.
Det är väldigt inspirerande, dessutom så tittade solen fram också.

Jag längtar till varma nätter och heta dagar. Speciellt helgerna när man kan utnyttja det :)
I sommar (eller så fort det blir tillräckligt varmt) ska jag sitta ute på min balkong jämt!

De nya rapporterna säger att solljus är bra för en, och inte dåligt. Så jag ska vara ute så mycket som möjligt i solen!

"Jag vill ju bara sjunga! aaaah aaah aaah aah"

Å nu blev jag sugen på att gå på utomhuskonsert med Håkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela