Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Du!

Publicerad 2009-03-31 10:27:29 i I mitt huvud just nu.






När du ler
så stannar hela världen
jag vet
Det kan bara du
Du har något
Som kommer inifrån
Man kan blunda
se hur vacker du är

Du är allt för mig
Du gör mig lycklig
Allt för mig (Jag älskar dig)

Vi kan prata
Om allt och ingenting
Vi säger sakar
Som bara vi förstår
Du är flickan pojken
Som ger allt jag vill ha
som jag
är trogen mot
Den jag vill ha

Du är allt för mig
Du gör mig lycklig
Allt för mig (Jag älskar dig)

Du är allt för mig
Du gör mig lycklig
Allt för mig (Jag älskar dig)

Dom säger vi är unga
vet ingenting
Det kanske stämmer
När vi lever här och nu

Du är allt för mig
Du gör mig lycklig
Allt för mig (Jag älskar dig)

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-03-31 15:02:26

God dag!

Är allt bra? =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela