Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dagen D

Publicerad 2009-03-16 09:51:15 i I mitt huvud just nu.

Idag ska jag söka till högskolan.
Jag hade tänkt göra det på bums. Men klockan 13.00 öppnar dom på studera.nu.
Så efter lunch får jag vänta till. Inte för att det egentligen spelar någon roll.. men jag känner att det blir på riktigt nu.

Helgen har varit jättebra och mycket fin och vårig.
Malmö blommar och det var varmt ute! Åh vad jag längtar tills att Stockholm också ska slå ut i blom. Alla blir så mycket gladare och finare då (jag med).

Nu så är det måndag och jag är ovanligt peppad. Jag ska äta GI-smart fram tills på lördag (då ska jag äta pasta) och träna enligt rutin tre dagar i veckan. Och så ska jag försöka att hålla mig borta från söta saker så att jag ser en stor förändring och lyckas hålla mig så!
Detta har jag sagt förr, men jag har aldrig testat GI så det ska bli spännande, men bara en arbetsvecka.
Sen får det vara nog ;)

Mycket mysigt i Malmö som sagt och jag blev hemskt glad när det kom upp som förslag att familjen Åkesson ska komma till Stockholm. Dessvärre åker mamma och dom till fjällen över påsk så det blir ingen parents-meet-parents den här gången. Synd.
Tur att Patrik kommer iallafall. Jag ska planera något bra till påsken. Ett aktivitetsschema eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela