Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Cykeltur i mörkret

Publicerad 2009-03-21 23:05:33 i I mitt huvud just nu.

Jag cyklade just hem från Bandhagen. Det var tänkt att jag och mamma skulle cykla hem medans det var ljust och vi kunde se exakt.
Men min cykel var låst ihop med en annan cykel som vi inte hade nyckel till. Den nyckeln satt på Perres nyckelklippa och Perre var på kurs och skulle inte komma hem förens halv sex.
Eftersom att jag inte hade några planer så stannade jag. Och sov på soffan ;)
Sen fick jag jättegod lördagsmiddag, stannade på Robinson och fika och tillslut så cyklade jag hem. Ca 11 timmar senare än tänkt, men jag fick ut något av min lördag :)

Patrik har varit i Tyskland över dagen och köpt massa alkohol. Han mmsade en bild på en butik där de var massa lådviner i bokhyllor som man fick provsmaka på.
Det fick mig att också vilja åka till Tyskland bara sådär!


Igår var jag och Fisen "ute". Vi kom in till söder och hann gå på toa och kissa och sen var vi av en anledning tvungna att åka hem igen. Men vi mellanlandade på McDonald's så kvällen slutade prima ändå...
Haha. Sen så fick jag vänta en kvart på bussen i Gullmars men det är väl sånt man får leva med när man valt bort tunnelbanan? I guess...

Känns iallafall mycket bra att ha en cykel hemma nu! Om det är soligt imorgon så ska jag kanske ta en tur runt här. Fast man vet aldrig med mig när jag påstår sånt, oftast slutar det med att jag sover bort hela dagarna ändå.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa, har fått låna två böcker av mamma som lockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela