Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Cykel

Publicerad 2009-03-17 08:25:04 i I mitt huvud just nu.

Undrar om jag ska palla mig hem till Bandhagen idag för att hämta cykeln.
Visserligen har jag kyckling framme som tinar så jag kanske måste hem och ta tag i den.
Men på onsdag tränar jag och då kan jag inte hämta den, kanske ska jag göra det till en helgutflykt?
Aaa ska ringa mamma sen och höra vad dom har för planer till helgen.
För helst ska det vara ljust ute när jaqg cyklar, så att jag inte cyklar vilse.
Inte för att ljuset någonsin hjälpt mitt lokalsinne tidigare.. men ändå.

Nu har jag ju iallafall köpt ett cykellås. Tänk vad härligt att kunna cykla till ICA istället för att gå (eller ta bussen) och tänk vad jag kommer kunna utfoska nu!
Åh jag älskar våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela