Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Confessions by Petra

Publicerad 2009-03-20 11:39:06 i Fakta

Okej Emmis.. såhär ligger det till:

Ja jag har sett den, men nej inte på förhandsvisningen.
Jag såg den igår på min dator. Och nej den var inte alls så bra som man hoppas på.
Har man som vi, läst böckerna så är filmen typ värdelös. Dom har missat så himla mycket.
Till exempel så pratar hon inte ens engelska och ingenting antyder att hon är från England.
Sen så tycker jag att man får way too little bakgrundsinformation och så har dom dragit ihop olika saker till en och samma.
Så faktum är att jag blev riktigt besviken.
Och så tycker jag gott att du kan vänta tills den kommer ut på hyrfilm (eller ladda ner) för den är iallafall inte värd mina biopengar!

Synd, verkligen synd, att de inte gjort den så bra som de skulle kunnat.

Ps. Emmis och Sara, skriv inget i kommenarerna om vad vi ska göra på söndag, Patrik ska kanske få en grej av det.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2009-03-20 12:04:47

Ja, men de har väl ändrat så att hon inte är britisk utan bor i New York..eller? Synd att den inte var så bra.....får se hur jag gör med den...Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela