Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Böden bö!

Publicerad 2009-03-30 08:48:32 i I mitt huvud just nu.

Fasen vad trött jag är!
Känns som att jag sitter inne i ett moln.

Att den här helgen har varit fullsmockad + omställningen till sommartid = jag funkar inte som jag ska riktigt.

Låt mig berätta om vad jaghar gjort.
I fredags så tränade jag efter jobbet och vågade mig ut från tjejgymmet för att testa vissa maskiner ute på det gemensamma gymmet. Wow säger jag!
Sen så kom Helis och vi "såg" på Let's Dance-finalen. Hon konstaterade dock det jag redan visste, nämligen att jag har sett Let's Dance varje vecka, men inte kollat på det. Så jag kände knappt igen några danser alls.
Efter LD så ringde vi till AB som dissade oss för her boyfriend efter en stund och det resulterade i ett väldans skrattanfall av P och H. Egentligen var det inte så kul, men för stunden var det verkligen otroligt roligt. Speciellt med "check check" och "repeat (rest in peace)".
När datorn dog så gick Helis hem och jag gick och la mig.
Sen var det lööördag! Mammas födelsedag och Petras tårtbakardag.
Jag planerade att vara i Bandhagen klockan 14 och var faktiskt hemma PRICK klockan 14, så det var ytterst bra planering från min sida. Fick hjälp av lillebror med tårtan, som blev väldigt lyckad! Och väääldigt god.
Så god att mormor min var tvungen att ta en bit till :)
Kalaset höll på ända fram till Earth Hour och Adam sprang runt och släckte alla lampor och sa sedan att "Nu är huset Earth Hour-säkrat", så vi kollade på Robinsson (för mamma bestämde att tv'n fick vara på) och sen var det tänkt att jag skulle hem till Jenny men eftersom att det blev så sent så var hon trött och det var jag med, men jag stannade hos mamma och kollade på matchen och sen fick jag skjuts hem av Ia och Bertil.

Söndagen var bäbisdagen och jag och Helis möttes hemma hos henne och gick sen till familjen Jansson/Sundbom i Stureby för att få träffa lilla Vera (Som btw var aaassöt!)
Tyvärr hade jag glömt presenterna hemma hos mig, så Helles blommor var mycket uppskattade från min sida... haha.
Efter en timme av bäbisharmoni så begav jag mig in till stan för att träffa Sara och Emelia. Vi gjorde det vi skulle och jag kom hem vid kvart över 9. Då hade det varit smart om jag gått och lagt mig, men jag var både hungrig och pigg så jag fixade och trixade lite och sen ringde AB och så snackade jag lite med henne och sen var klockan redan 11 och då bumsade jag i säng och vaknade i morse två minuter innan väckarklockan ringde och tänkte att "yes, jag har inte försovit mig".

Och nu sitter jag här på jobbet och som sagt så känns de t som att jag sitter i ett moln.
Fast nu ska jag sätta igång med en översättning. Norsk-Svenska.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-30 20:43:55

Vilken rolig helg du haft! BFF

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela