Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Aaaarh!

Publicerad 2009-03-04 16:51:06 i Tänkvärt

Jag hatar när böcker tar slut. Jag verkligen hatar det!
Man vill ju veta mer! Vad hände sen då?? Hur gick det? Va va va???
Som tur är har jag nästa bok liggandes hemma och väntar.
Trodde aldrig att jag skulle gilla Shoppoholic-böckerna såhär mycket.
Man blir ju så frustrerad av att läsa om hur hon bara klantar till det och ljuger.
Men det är en sån roligt skriven bok. Så påhittigt.
Har inte haft så mycket att göra idag på eftermiddagen så jag läste lite och nu.. slut liksom!
Men det är bra att jag läste klart den nu, annars hade jag nog inte kunnat koncentrerat mig på träningen sen.
Bara undrat nääär dom skulle ses igen... ååh.
Jag vet att det är jättenördigt att vara så läslusig, men det är så underbart med bra böcker.
Skönlitterära böcker.
Jag har kommit på att jag inte tycker om "gamla" böcker.
Det ska vara ställen i böcker där man varit och kan se hur det ser ut framför sig.
Som Stockholm, eller London... eller New York som den här boken... mmmm fina minnen!

Om tio min är det dags att släcka ner repan och traska de ca 10 minuterna till gymmet för att där svettas i kopiösa mängder (fast jag tror inte att jag kan det för jag blir mest röd och inte så svettig).
Och sen hem och laga piroger och kycklingpaj. Jag ska inte äta dom tillsammans men jag blev så ruskigt sugen på båda när jag såg C äta piroger till lunch idag och R paj igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela