Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Världens bästa Michael Jackson är död.

Publicerad 2009-06-26 01:07:40 i Tänkvärt

Jag är i chock. En kille kom på bussen när vi var på väg hem från stationen och berättar för alla att Michael Jackson, min barndomsidol är död.
Han dog av en hjärtattack.
Jag kan inte riktigt förstå att det är sant.
Patrik är inte chockad alls, han påstår att MJ hade en kropp som en 80-åring.
På texttv står det att han blev 50 år och lämnade 3 barn efter sig.



Kanske låter kliché-artat att skriva det men jag menar det verkligen :
Vila i frid Michael Jackson.

Kommentarer

Postat av: Fader Joppo

Publicerad 2009-06-26 01:37:35

Känner likadant! Menar det verkligen när jag säger R.I.P Michael Jackson. Han var BÄST!

:(

Postat av: jonna

Publicerad 2009-06-26 11:18:06

lilla syster, det e hemskt. alla våra självinspelade "radio program" med michael jackson, alla 12 000 posters och t-shirts. lilla MJ stalker familjen! Känns jättekonstigt nu när han va på g på med en ordentlig comeback. puss på dej!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela