Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tisdagstankar

Publicerad 2009-06-02 11:51:15 i I mitt huvud just nu.

Nu är jag inte alls pigg.

Jag kom in i morse och var döden död. Vet inte varför.

Igår somnade jag vid 22. Så jag har inte sovit för lite iallfall.

Märkligt.


Kanske kommer Sara och blir min roomie i några dagar. Vet inte om det blir start idag eller imorgon.

Men kul blir det vilket fall som helst.

Jag har köpt hem mat som jag tror att hon gillar.

Idag så är det inte alls sådär varmt och skönt som det var igår. Då satt jag och njöt hela lunchen, idag kommer jag att sitta och sura.

Eller åtminstone sitta inne.

Förmiddagen har varit givande. Har haft fullt upp med att fixa körjournal och planera sommarfest.

Imorgon ska jag också på sommarfest. Fast med Mayday. Vi ska spela boule och jag hoppas att det inte regnar för det är nämligen en utomhusaktivitet.'

Strax är det lunch, kanske märks det att jag är hungrig? Då ska jag gå till ica och köpa knäckebörd, för jag upptäckte i morse att mitt nästan är helt slut hemma. Bara en eller två skivor kvar, och jag som alltid äter det till frukost.

Oj oj, nu ringer Sara. Bäst att svara.

Oj jag tryckte visst bort henne =/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela