Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sollunch

Publicerad 2009-06-29 13:23:09 i I mitt huvud just nu.

Det var väldigt skönt att få sig en timmas sol under lunchen.
Jag och B gick till ICA-väggen men efter ett tag så blev det för varmt för henne men jag satt kvar och njöt.
Ringde AB och snackade lite gojja. Nästa vecka är det lunchdate varje dag i solen :D Jaa eller typ varje dag iallafall.

Har funderat lite på om jag kanske ska be om att få jobba tredagars-veckor när R har semester. Det kommer att vara heldött på kontoret och om det är bra väder och Patrik befinner sig i Stockholm så skulle det vara underbart!
Då skulle jag kunna jobba mån, ons och fredag och sen åka och bada på tisdagar och torsdagar!
Men då hänger allt på att Patrik är i Stockholm. För det kommer inte bli av om jag ska hålla på och åka själv.
Det vet jag sedan tidigare erfarenheter.

Sen vet jag inte riktigt hur länge han hade tänkt ta semester heller, om det bara handlar om en vecka så förlorar jag bara två dagar, men om det handlar om fler så blir det lite värre i augusti när den lönen kommer...!
Fast då har jag ingen stor hyra att betala.. men flytten däremot. Den måste betalas. Det kommer att bli en dyr penning.
Men så fort jag vet att vi har en lägenhet kan jag börja kolla lite djupare på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela