Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Paint

Publicerad 2009-06-03 10:14:50 i I mitt huvud just nu.

Som ni kanske har märkt så tycker jag att det är kul att rita i "paint".
Man kan skapa så fula saker som ändå har sin charm just för att alla vet hur svårt det är att måla med datormusen.
Jag ska lägga upp lite fler bilder under dagen. Beskriva vad jag gör.
Haha det kan bli kul.

Ikväll är det sommarfest med Mayday på Boulle och Berså. Dessvärre regnar det typ ute men jag tror och hoppas att det ska spricka upp så att jag kan njuda av en varm kväll.

Igår flyttade Sara in och det är alltid kul att ha sällskap!
Kom på imorse att hon kommer att få ha lägenheten för sig själv imorgon eftersom att jag ska sova hos mamma då jag ska vara barnvakt åt Adam eftersom att Mamma och Perre ska ut på galej!

Om man kollar på bloggar som inte är min så är det mycket bilder. Jag tycker att bild-bloggar är roliga och ska försöka att fota mer och lägga upp vackra bilder. Men jag kan inte riktigt Patriks kamera, min hade jag just fattat de coola effekterna på och så blev den stulen. Men jag får läsa på och se vad jag kan åstadkomma.

Under tiden får ni nöja er med google-bilder och paint!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela