Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

P A N I K !

Publicerad 2009-06-11 09:48:53 i Tänkvärt

Okej PANIK!!!!

Tydligen så måste jag skicka in mina gymnasiebetyg till Antagningen.

Det har ingen sagt till mig, det har inte stått på deras hemsida!

Som tur var så fick jag ett mail idag där det stod att de behandlat mitt ärende (min första inskickning av mcD och USA)

Så jag skyndade mig in på studera.nu och där möts jag av att "Du saknar grundläggande behörighet".

Hah! Nonsens tänkte jag eftersom att jag visst har läst alla ämnen som krävs och VISST har behörighet.

Men icke, jag fick reda på att jag måste skicka in mina betyg....!

Hade dom inte kunnat säga det?!

Som tur är har jag en vecka på mig och jag kommer att skicka in dom redan ikväll (eller imorgonbitti)

Frågan är om man ska skicka in original eller en kopia? Jag hatar att de inte bara kan ha INFORMATION så att man fattar!!!!

Kommentarer

Postat av: Fredrika

Publicerad 2009-06-11 10:58:48

Hehe neej man får inte ladda ner i förväg ;P det förstör ju spänningen. Fast iof om du tittar så säg till mig vem som överlever ;) hähä

Postat av: jonna

Publicerad 2009-06-11 11:15:18

Men jag trodde det va ganska logiskt att man skickar in sina betyg när man söker in till universitetet. Det e ju det man söker med... även om det ska ske automatiskt från skolan så kan det väl inte vart en chock?

Postat av: ♥ Sandra ♥

Publicerad 2009-06-11 11:16:48

Hoppas du får en bra torsdag :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-06-11 12:45:52

varför måste man skicka in dem? Konstigt eftersom de borde kunna se dina betyg i det där systemet som finns. Men men tur att du upptäckte det :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela