Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lunch i solen!

Publicerad 2009-06-16 13:42:29 i I mitt huvud just nu.

Åh det är så härligt när man kan sitta i solen och njuta av sin lunch!
Idag blev det sällskap av S och vi åt varsin sallad. Jag blev sedan hemskt sugen på glass men jag lät bli.
Duktigt av mig.
Köpte däremot loka med smultronsmak så lite glädje har jag :)

Jag hoppas för allas skull att solen håller i sig nu resten av sommaren, kanske känns lite sådär att man ska önska det, men man blir ju så mycket piggare och gladare, även om man måste sitta inne och jobba!

Till Em: Det finns inga fler avsnitt av Grey's. Det var som du sa. Jag och Sanna hade missuppfattat hiss-scenerna och hon pratade om en och jag en annan.. så vi har sett alla!

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2009-06-16 18:13:48

Klart det är jag som har skrivit! :) Jag är en tvättäkta nörd!

Postat av: jonna

Publicerad 2009-06-18 11:58:00

Dags att uppdatera lite nu syster!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela