Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kotte

Publicerad 2009-06-30 10:36:28 i I mitt huvud just nu.

Idag går dagen fett segt. En och en halv timme kvar till lunch och jag känner att jag vill ut i solen nu. NU!
Det är lite märkligt det här med mitt jobb. Det verkar som att, eller nej förresten. Jag ska inte klaga.
Jag tjänar ju pengar på det.
Tänk pengar.

Idag ska jag storhandla efter jobbet, egentligen behöver jag ta en sväng till stan men det får bli imorgon. Fast då ska jag ju och träna.. och på torsdag ska jag träffa Helis och Heddi för liten picknick. Och någon dag ska jag ju förhoppningsvis träffa Sara och Jessica också, fast det vet jag inte när det blir.

Och på fredag kommer lillasyster Stina som sagt och bor hos mig över helgen. Jag har planer på vad vi ska göra.
På fredagen blir det nog att käka en bit mat och kanske ta ett kvällsdopp beroende på vädret och på lördagen ska vi hem till mamma en sväng och fira Adam som fyller 10 på måndag! Rackarns vad tiden går fort (fast inte på jobbet).
Söndag är planerat till brunchdag med AB och Helis och vi (dvs jag och Stina) får ta oss ut till Haninge för bad och mat!
Sen måste hon åka hem igen :(

Snart kommer jag att bo närmre dom små tjejerna och längre ifrån min lillibror.
Ska pussa massor på honom på lördag!

Nu ska jag ta och tänka på födelsedagspresent.

Kommentarer

Postat av: lillsyrran

Publicerad 2009-06-30 17:08:43

Dt ska bli så kul <33333333333333333333 älskar dej //stina

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela