Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Grinar till Grey's

Publicerad 2009-06-10 22:00:45 i I mitt huvud just nu.

Fan, varför måste alla serier vara så tragiska???

Som säsongsavslutningen av Grey's ikväll. Varför ska man leva i ovissheten angående BÅDE Izzie och O'Malley?!

Det är ju helt hemskt.

Jaja det är bara tv, vi får glädja oss åt att våra liv är mindre dramatiska.


När jag äntligen fick mat var klockan 19.30 och matchen Sverige-Malta var i full gång. 4-0 till SVerige!! Wohooo.

Ska strax krypa till sängs och läsa lite i boken jag lånat av mamma.

Först måste jag steka laxen jag ska ha till lun´ch imorgon.

Det är lite jobbigt med att vara på diet med recept, man kan inte göra matlådor för 1- alla recept är för en portion och 2- man ska äta något heeelt annat till lunch nästa dag.


Här är iallafall en bild på min middag.


Kommentarer

Postat av: Fredrika

Publicerad 2009-06-11 10:27:13

Håller med, blev tokig efter slutet på Greys ! När börjar nästa säsong, hörde att de inte spelat in fler avsnitt..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela