Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Grattis Evelina!

Publicerad 2009-06-10 10:40:47 i I mitt huvud just nu.

Idag fyller den här Bus-korven år och det måste uppmärksammas. Hon är nämligen den enda av mina vänner som håller sin blogg VID LIV och som jag alltid kan lita på att läsa något nytt!!!! Fortsätt så :) Och ha en toppenfödelsedag!!!

SKÅL!!!



Bilden hittade jag på Evelinas facebook-sida så jag vet inte vem rättigheterna tillhör. Hoppas att det är lugnt ;)

Kommentarer

Postat av: idag ;)

Publicerad 2009-06-10 16:55:35

duvet väl även att en till evelina fyller år

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-06-11 01:37:16

såg Rudolf inlägget först och tog åt mig av det fast nu upptäckte jag att det kanske var menat till en annan Evelina hehe.



Jag gillade båda iaf tack tack och jag lovar att hålla bloggen vid liv ;-)



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela