Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det går bra

Publicerad 2009-06-30 15:57:50 i I mitt huvud just nu.

Jag har en nedräkningskalender. Inte för att jag ogillar mitt jobb eller så, men för att man ska se ljuset på tunneln liksom.
Pratade med A för en stund sedan och vi kom överens om att jag ska sitta i repan hela veckorna 29 och 30 och vecka 31 jobbar jag en tredagars-vecka. B ska nämligen ha semester samtidigt som R så det gick lätt att lösa.

Detta betyder att jag kommer att vara ledig på min födelsedag :)
Patrik och jag kommer alltså att spendera hela min dag tillsammans istället för några fjuttiga timmar :)



Vidare så betyder det att jag har massor av tid att fixa med min födelsedagsfest som ska hållas den 1 augusti.
Den kommer att vara utomhus så jag hoppas på bra väder. Det betyder också att jag kan bjuda många fler än om vi skulle varit inne hos mig.

Mina planer:

Mat: Man tar med sig sitt eget som man vill grilla (Sofias idé var fantastisk). Grillar finns ju så det problemet är löst.
Dricka: Välkomstdrink kommer att serveras
Klädsel: Kläder efter väder
Aktiviteter: Kubb, kanske 5-kamp beroende på hur många vi blir
Medtag: Solstol om du inte vill sitta på gräset, eller en filt. Egen mat och dricka. Present ;)

Jaa det kan nog bli riktigt bra. Vad tror du P?

Åter till jobbet. Min nya tjej (eller kille?), alltså den som ska ta över mig när jag slutar, kommer att komma på upplärning här med start den 3:e augusti.
Sedan jobbar vi två tillsammans hela den veckan antar jag och sen så har jag min sista vecka och sen är det antagligen tack och adjö, hej semester!
Förhoppningsvis kommer Trini. Annars jobbar jag nog en vecka till. Det beror på om vi fått en lägenhet att flytta till, man måste ju planera en sån lång flytt liksom.
Ja det ser ljust ut. Sex tillfällen kvar här inne bara. Egentligen fyra eftersom att två kommer vara mer som upplärning.

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2009-06-30 23:18:10

Hej! Vad snygg du är! Skriv din msn så addar jag dig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela