Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Regnet håller i sig.

Publicerad 2009-07-09 08:38:58 i Tänkvärt

När jag pratar med Patrik i telefon så förstår jag att jag kommer att gilla Malmö. Kanske mer än jag trott.
Hela den här veckan när vi i Stockholm har haft ja minst sagt märkligt väder, så har han suttit ute och solat / varit hos Jonas och badat i poolen.
Själv har jag suttit inne och hört åskan, sett solen, blivit förvånad över att den försvunnit igen, märkt att det regnar, gått hem i strålande solsken och ätit middag med regnet smattrande mot rutan.
"Idag är det lite svalare, ungefär 22 grader".
Jahaja. Idag är det lite svalare i Stockholm med. 14 grader....!


Detta är vad jag och alla andra stockholmare har att se fram emot :-)

Läser på aftonbladet att de varnar för regnkaos.  Jippi?
Visserligen stör det mig inte att sitta inne på jobbet när regnet öser ner, men jag tycker faktiskt att sommaren skulle kunna erbjuda liite mer av det som kallas sommarvärme.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela