Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Nu ska vi se.

Publicerad 2009-07-08 14:53:26 i Tänkvärt

Håll tummarna för mig.
Igår anmälde jag mig och Patrik till fem olika studentlägenheter. Eftersom att jag är från Stockholm (och inte Skåne) så har jag blivit erbjuden visning på 4 av dem. Patrik ska dit och kolla på en idag och en annan imorgon.
Den tredje svarade inte när jag ringde och den fjärde bor i Stockholm och är inte i Malmö förens 2 augusti...
Men alla 4 är lika stora så jag antar att de ser likadana ut eftersom att alla ligger på Rönnen.

Så håll tummarna nu allihopa att jag och Patrik får en av dom.
Jag väntar även med spänning på om jag ska få en visning på den som är snäppet större och har en klädkammare också, men än så länge är den inte fullbokad.
Så jag hoppas att det blir en lägenhet tillslut. Då skulle jag kunna slappna av lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela