Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

När slutar man fråga?

Publicerad 2009-07-28 16:22:10 i Tänkvärt

Alltså nyss fick jag frågan: Hur går det med Patrik då?
Jo tack bara bra... Alltså jag menar. Vi har varit tillsammans i 2 år i november (okej närmre 1,5 just nu men ändå)
Då är man väl ganska säkra på varandra? Det är ju inte direkt så att man frågar ens mamma hur det går med ens pappa?  Efter ett tag bör väl den frågan dö ut?
Eller hur länge ska man ha behövt varit tillsammans tills folk fattar att det går bra?!

Jag är inte upprörd eller arg, bara fundersam.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2009-07-29 09:32:28

För efter 2 år kanske man börjar bli mindre kär och fundera på om man gör rätt om det inte kittlar i magen? Det är en ongoing fråga och bör ställas då å då...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela