Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Måndag

Publicerad 2009-07-13 10:28:25 i I mitt huvud just nu.

Alltså jag vet inte riktigt varför man alltid har samma känsla på måndagar.
Ni vet den där känslan om att "den här veckan".
Allt kan hända. Sen sitter man ändå där på onsdagen och bara lääängtar till helgen.

Jag har haft en mycket bra helg. Efter att ha varit på brunch hos AB igår så åkte jag hem till mamma på middag. Det var mycket trevligt och Adam är så cool.
Kom hem vid nio ungefär och kollade lite halvt på filmen som gick på fyran. Såg dock inte så mycket utan hade mest på tvn i bakgrunden. Satt och fixade med CSN och e-legitimation och allt sånt jobbigt.
Men nu har jag iaf. ansökt om studielån/bidrag. Vet inte om jag gjorde rätt, men det återstå att se. Jag vet att jag kommer att behöva skicka in mina USA-betyg så de kommer inte att bevilja mig direkt i vilket fall som helst så jag kan avvakta och se om det är mer som måste ändras när de hör av sig.

Idag har det inte hänt mycket på jobbet. Känner mig lite överflödig. Det har ringt en gång sen jag öppnade växeln för 2 timmar och en kvart sen, det har kommit ett bud och resten av tiden har jag suttit och läst min nya cosmo :)
Tur att jag tänkte till imorse och tog med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela