Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lös ekvationen

Publicerad 2009-07-24 09:24:52 i I mitt huvud just nu.

Idag är det äntligen fredag.
Och löning.
'Vad är det lika med?

Just det. Löning + fredag = sushi.

Svårare än så är det inte.

Sen ska vi iväg med Brittis på lita olika äventyr.
Synd att inte Patrik vill följa med.

Jag är vrålishungrig och ser fram emot lunchen.

Nästa vecka blir en slapp vecka (alltså till skillnad mot denna, slappt jobb men dötrist och tråkigt).
Nästa vecka ska jag bara jobba två dagar.
De andra tre ska jag vara ledig :)
Fast jag ska in och födelsedagsfika med Balsam på torsdagen och sen storhandla till mitt kalas på ICA Maxi här i Sumpan.

Det känns som att jag lever för långt fram i tiden. Jag ser hela tiden slutveckan framför mig. Eller iallafall utbildningsveckan. Nästa vecka finns typ inte ens i mitt periferi. Den försvinner in i dimman.
Ska passa på att börja flyttpacka ner saker som jag inte kommer att anävda på ett tag. Och putsa fönster och sånt så att det går lättare när jag måste göra det sen när jag flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela