Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fixitrixi

Publicerad 2009-07-01 09:14:25 i I mitt huvud just nu.

Jag har verkligen fixat och trixat på jobbet i en timme nu.
Trodde ju att jag skulle sitta i repan i måndags men så blev det först idag.
Så nu har jag ställt iordning så att allt är som jag vill ha det.
Ska be om lov att få beställa lite saker. Det saknas en del.

I morse på väg till pendeln cyklade mamma förbi och sa hej. Jag gick i min egen lilla värld med iPod i  öronen och kollade diskret i portfönstrena som spegel eftersom att kjolen kändes konstig. När jag vänder mig om ser jag mams :)
Oväntat men trevligt.

Idag är det nästan regn ute. Jag hoppades på att det inte skulle sluta eftersom att jag ville inviga mitt nya fina paraply som jag fick av mor och far Åkesson.
Jag och Patrik fick matchande :) fast i olika färger.
Men när jag gick så hade det slutat regna så paraplyt fick vara oanvänt i väskan och vänta på nästa tillfälle.
Även fast att det är lite mulet så är det fortfarande grymt varmt ute. Så med tanke på att jag jobbar så känns det ganska bra med att det inte är gassande sol.
Träden kan behöva lite vatten. Jag vattnade blommorna i morse. Eller en blomma. Den i köket som såg helt bränd ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela