Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vi följer hennes väg också.

Publicerad 2009-01-22 11:41:05 i I mitt huvud just nu.

I brist på annat så skriver jag om Brittan nu.
Hon är för tillfället i London och väntar på att få gå på planet som ska ta henne över atlanten!
Jag vill också!!!! Kanske inte så långt men jag vill iväg och göra nåt kul och helst varmt.

Sitter själv och är svinhungrig. Vet inte varför hungern slår till just nu, men det gör den och det rejält.
Lunchen är om 23 minuter och jag längtar till imorgon. Då är det löning. DÅ ska jag till Åhléns på lunchen och köpa en ny bok. Jag vet inte riktigt vilken jag vill ha än, men jag har missat att Marian Keyes släppte en ny bok förra året (2008), så den kanske jag köper, men då är den på engelska så jag köper nog en svensk också.. ja vi får se.

Handla kläder ska jag göra efter jobbet förhoppningsvis. Sen på lördagen ska jag stOrhandla mat. Jag ska köpa så mycket mat att jag inte behöver handla mer mat i februari!

De läskiga månaderna har börjat nu. Januari är snart slut och februari är så kort så helt plötsligt kommer vi sitta här och så är det mars... och då händer det grejer (jag ska söka till högskolan) och sen så är det april med påsk och allt och så vips så är sommaren här! Och då ska man spara alla pengar man kan så att jag har ett sparkapital till hösten då jag ska plugga...!

Ja man ska väl inte se alltför långt i framtiden. Vem vet, kanske händer något som förändrar livssituationen. Förhoppningsvis till det bättre (som löneförhöjning eller en rejäl vinst på tia-lott eller liknande)!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela