Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

99 fakta alla bör ta del av

Publicerad 2009-01-07 16:41:51 i I mitt huvud just nu.

99 saker du inte visste om mig.

1. Fullständigt namn? - Petra Filippa Pires.
2. Exakt ålder? - 22 år, 6 månader och 7 dagar (om jag räknat rätt)
3. Vart bor du? - Årstaberg
4. Bor tillsammans med? - Patrik när jag har tur.
5. Husdjur? - Min Bettan.
6. Färg på ditt hus? - Gult och lite vitt.
7. När är du född? - 31 juli 1986
8. Klass? - Ja det har jag.
9. Vilket år tog du studenten? - 2005.
10. Något jobb? - Ja man måste försörja sig.
11. När ska du sova ikväll? - Vid 22.30 hoppas jag.
13. Duschat idag? - Givetvis.
14. Kramat någon idag? - Patrik och så fick jag en av Christina.
15. Pussat någon idag? - Patrik.
16. Vad har du ätit? - Rester, men goooda.
17. Dagens klädsel? - Baby gap, randig kofta och svart linne.
18. Dagens smink? - Ja som vanligt.
19. Dagens sötnos? - Patrik och Adam.
20. Dagens roligaste? - Jag fnissar fortfarande åt: Boss, Anställd.
21. Har du många vänner? - Ja, fast fler bekanta.
22. Hur många har du kysst? - Inte så många.
23. Vem kramade du senast? - Det var ett tjat!
24. Hur många bjöd du på ditt senaste födelsedagskalas? - Ca 15, men det kom fler.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Va?? Ingen!
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Jan
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Lillebror: Ja.

FAVORIT
:

31. Film? - Sunes sommar
32. Låt? - Chariot.
33. Mat? - Snabbisar med köttbullar.
34. Dryck? - Saft just nu.
37. Stad? - New York än så länge, och London.
38. Land? - Portugal är vackert.
39. Ämne i skolan? -Svenska!

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Kom igen! Det kan tolkas fel, men min hyresvärd.
42. Personen du kysste? - Patrik!
43. Gången du spydde? - Hm... minns inte.
44. Gången du grät? - Igårkväll. Jag var sepe.
45. Pizzan du åt? - I förregår :)
46. Gången du var i göteborg? - Oj.. 2006?
47. Gången du var i stockholm? - haha jag booor ju här!
48. Gången du var full? - Nyårsafton.
49. Gången du var hög? - Nej sånt håller jag inte på med.
50. Personen som såg dig gråta? - Patrik.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Pass för det beror helt på! Men mysa med P. jag har inte varit ute på evigheter, fast det betyder inte att jag inte gillar att dansa.... men okej... PASS.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? - Raggadish.
59. Big brother eller paradise hotel? - Biggan.
60. Svart hår eller blont? - På vem?
61. Blåa ögon eller bruna? - På vem?
62. Choklad eller lakrits? - choklad! (choklad är så bra, för man kan äta det både när man är glad, och när man är ledsen).
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm i mitt hjärta!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Fanta.
66. Pizza eller kebab? - Pizza, fast man kan ju blanda.
67. Randigt eller prickigt? - Svår.
68. Älska eller älskas? - The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return.
69. Leva eller dö? - Leva.
ANTAL:

70. Personer du älskar? - Många!
71. Personer du hatar? - Inte alls många! Inga!
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Patrik!
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Va? En?
74. Glassar du ätit på en dag? - Hahaa det ingen sett har inte skett.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Bobba-Lång-Rocks.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Det vet jag inte, men det har hänt. Jag räknar inte sånt.
77. Piercingar har du? - 4 med dom i öronen.
78. Personer du saknar just nu? - Ja dom döda.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Om ditt hjärta nån gång bister, laga det då med Karlssons klister.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Pata!
81. Ska du träffa imorgon? -  Det får ödet utvisa..
82. Sjöng du senast för? - Kanske Patrik?
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Lillian.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Patrik.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Patrik!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Nej det vill jag inte på nån!
87. Förtjänar att dö? - Va?!! Ingen!
89. Vill du sova brevid inatt? - Patrik.

VAD:

90. Gör dig glad? - Solen.
91. Gör dig ledsen? - Ovisshet
92. Vad vill du helst göra nu? - Äta.
93. Önskar du att du slapp göra? - Jobba heltid, fast jag vill ändå ha samma lön liksom. 
94. Vill du ha nu? - Mat.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - I år ska jag önska mig skolböcker. haha.
96. Längtar du till? - Sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? - Jag är helnöjd.
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget. Man ska inte ångra saker man har gjort.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Med risk för att låta nördig: Patrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela