Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sticker ifrån stan och drar söderut.

Publicerad 2009-01-30 15:09:22 i I mitt huvud just nu.

Haha skrev ju inte i förra inlägget att jag ska åka.
Ska strax bege mig till pendeln som tar mig till Märsta där jag tar en buss till Arlanda.
Jag vägrar nämligen de dyra priserna på Arlanda express och Flygbussen.

Så när man kan åka kommunalt så gör jag det.
Fast det vore ju fint om man fick åka på SL-kort på Arlanda express.
Tänk så mycket snabbare det skulle gå. 20 min istället för en timme och 20 min.

Kommentarer

Postat av: Egoina

Publicerad 2009-01-30 15:53:20

haha tack ;)

Postat av: Leia

Publicerad 2009-01-30 23:45:51

Det är jobbigt att vänta på allt sånt, så jag är glad jag slipper.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela