Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Schallaballaboom

Publicerad 2009-01-23 15:20:56 i Tänkvärt

Sa det bara och sen var det helt plötsligt fredag.
Veckorna verkligen springer iväg, men det är väl för att det ska bli vår snabbare.
När vi gick i ettan eller tvåan (eller kanske till och med trean) i gymnasiet så skrev jag en uppsats på nationella provet i svenska om att jag tror att tiden går snabbare nu för tiden. Och jag tror verkligen det. Undrar om man kan få se det man skrev. Jag tror att dom måste vara hemliga i 10 år (har jag hört) så om ca 6 år får jag alltså hämta ut det beroende på när jag skrev.
Men idag är det som sagt fredag och snart är klockan 15.20, då ska jag börja göra rent kaffemaskinerna för att sedan bege mig till stan och försöka hitta strumpbyxor i alla dess slag och kanske en eller annan klänning eller nåt. Ja jag ska verkligen försöka fynda.
Har redan tänkt ut att jag vill ha ett par knallrosa strumbyxor från Åhléns (egentligen Topshop men har fått för mig att dom är billigare på Åhléns) och sedan svarta blommiga från H&M att ha över + att jag ska köpa på mig några fler "tjocka" strumpbyxor så att jag slipper ha jeans.
Ska kolla på Gina tricot om jag hittar nån klänning jag kan tänkas gilla.
Sen blir det hemåk och stooorstäd innan flickorna kommer.. ska träna som vanligt medan maten tillagas (som vanlig menas med två dagar i sträck + idag = tre dagar och detta ska bli det "vanliga"framöver).
Så efter träning och matintag blir det dusch och sen Party party!
Oj oj nu är den 15.20

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela