Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Nintendo, snö och brödbak

Publicerad 2009-01-29 08:33:13 i I mitt huvud just nu.

Det snöar ute igen. Så fort man börjar hoppas på att våren är på väg så kommer snön och ställer tillbaka fötterna på jorden åt en.
Igår hade jag finbesök av min lillebror Adam. Vi bakade morots-kokos-bröd och dom blev mycket smaskiga.
Medan degen jäste så passade vi på att spela Super Mario Bros 3 som jag har kopplat in hemma (Jonnas). Adam som annars är världsbäst på tv-spel fick se sig besegrad av mig. Vi spelade ju ganska mycket sånt där när vi var små, jag och Jonna.

Brödbullarna blev faktiskt riktigt lyckade trots att vi använde torrjäst och inte vanlig. INte som mina och Emmis semel-bullar i USA. HAha. Dom var mer som vapen än bröd liksom.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2009-01-29 08:48:54

Vad bra att baket blev bra...jag kan fortfarande få rysningar av de i USA, de var inte goda.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-29 16:17:10

de gick att äta!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela