Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Long time...

Publicerad 2009-01-07 10:09:55 i I mitt huvud just nu.

Jag vet att jag har varit förskräckligt dålig på att blogga.
Men jag har ju varit ledig :)
Nu är jag däremot tillbaka på jobbet och har inga ursäkter. Möjligtvis att jag har fullt upp, men det stämmer inte. Jag mjukstartar.
Imorse var jag på cellprovtagning. Det skulle göra ont hade jag hört. Så givetvis var jag livrädd hela natten och vaknade med ryck och väckte tydligen Patrik också varje gång..
Men helt i onödan! Det var över på några minuter och kändes knappt.
Så nu vet ni, alla ni som fasar.

Ledigheten har varit underbar och jag har spenderat varje dag med Patrik, så vad annat kan man förvänta sig?
Att komma tillbaka till jobbet känns bra. Jag har som mål med mitt (ca) halvår kvar innan jag börjar plugga att få upp motivationen.. eller iallafall glädjen även här!
Ska ha fina hårsmycken och glada färger på kläderna så att folk fnissar lite för sig själva eller nåt.
Annars så känns det lite som att tiden stått stilla på kontoret över julen. Kaffemaskinen är fortfarande trasig och det hetaste samtalsämnet är fortfarande hur kallt vi har det i lokalerna. Så nu blir det väl time för mig att rycka in.
Ska komma på roliga små knep som får folk att glömma kylan och kaffemaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela