Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite att ta tag i.

Publicerad 2009-01-08 08:39:37 i Tänkvärt

Jag har äntligen tagit plats bakom receptionsdisken efter min långa ledighet och sekreterartjänst igår.
Här känner jag mig som hemma. Här finns alla möjligheter man kan tänka sig.
Här kan man surfa fritt! Hehehe.
Har röjt upp lite såhär på morgonen. Balsi städade bort julgranen igår så idag tog jag tag i att städa bort julbelysningen som bestod av en planka med ett ljus en stjärna och lite mossa. Jag tog bara bort mossan och behöll ljuset och stjärnan + att jag la till två små glas med kaffebönor på plankan. Ett riktigt konstverk om ni frågar mig!

Nu ska jag youtuba den där Titanic-låten som man lärde sig i lågstadiet (möjligtvis mellanstadiet) för helt plötsligt igår fick jag den på hjärnan... "Så lämnade råttorna skeppet..."

Idag ska jag försöka skriva många fyndiga saker så att jag får tillbaka mina läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela